Близько третини заводів, що виробляють легкові автомобілі в Європейському Союзі, функціонували лише на половині своїх потужностей у 2023 році.
Близько третини заводів, що виготовляють легкові автомобілі і належать п'яти найбільшим автовиробникам Європейського Союзу, змогли випустити менше ніж половину свого виробничого потенціалу.
Про це повідомляє Bloomberg.
Близько третини ключових виробничих потужностей п’яти найбільших автомобільних компаній Європи – BMW, Mercedes-Benz, Stellantis, Renault та VW – в 2023 році працювали не на повну потужність, випускаючи менше 50% від свого потенціалу.
Згідно з інформацією, закриття фабрик викликало нові тривоги про те, що регіон, відстаючи від своїх конкурентів, може опинитися на межі тривалого економічного спаду.
Щорічні продажі автомобілів в Європі все ще на близько 3 мільйони одиниць менше, ніж до пандемії, що призводить до низької завантаженості заводів і ставить під загрозу тисячі робочих місць.
Автомобільний сектор в Європейському Союзі складає більше 7% від загального валового внутрішнього продукту та забезпечує понад 13 мільйонів робочих місць.
Неочікуване уповільнення попиту на електромобілі та посилення конкуренції на ключових експортних ринках - США та Китаю - означає, що виробники повинні знайти можливості для економії в Європі, щоб залишатися конкурентоспроможними.
І після того, як Model Y компанії Tesla Inc. стала найбільш продаваною моделлю в регіоні минулого року, китайські виробники на чолі з компанією BYD Co. тепер агресивно просуваються в регіон.
Пропонуємо згадати:
Volkswagen скасував ряд трудових угод, зокрема зобов'язання зберігати робочі місця до 2029 року, що збільшує шанс на можливі скорочення починаючи з 2024 року.
Німецька автомобільна компанія Volkswagen вперше за 87 років своєї історії обмірковує можливість закриття одного з заводів.
Проблеми з гальмівною системою торкнулися 1,5 мільйона автомобілів марки BMW. Унаслідок цього акції компанії знизилися на 9,6%, що стало найбільшим падінням з березня 2020 року.