"Не зможуть досягти успіху". Керівник Adobe передбачає невдачу для митців, які ігнорують штучний інтелект.
Віцепрезидент Adobe з впровадження генеративного штучного інтелекту Александру Костін переконаний, що митці, які не використовують ШІ, не досягнуть успіху в довгостроковій перспективі.
Adobe активно інтегрує генеративний штучний інтелект у свої інструменти для редагування зображень і відео. Це викликає певне незадоволення серед художників, проте компанія не планує відмовлятися від обраного курсу. Костін у коментарі для The Verge зазначив, що митці, які ігнорують штучний інтелект у своїй творчості, "не зможуть досягти успіху в новій реальності, якщо не впровадять його у свою роботу".
"У нас є старіші версії наших продуктів, які не використовують генеративний штучний інтелект, але я б не рекомендував їх використовувати. Наша мета -- зробити наших клієнтів успішними, і ми вважаємо, що для того, щоб досягти успіху, вони повинні прийняти технологію", -- сказав Костін.
За висловлюваннями Девіда Вадхвані, президента Adobe з цифрових медіа, малоймовірно, що компанія піде на поступки творцям, які мають інші погляди.
"Ми завжди реалізували інновації, керуючись нашими переконаннями. ... Люди можуть підтримувати цю точку зору або заперечувати її, але ми переконані, що наш метод дійсно приносить переваги в короткостроковій перспективі, а в довгостроковій -- це абсолютно очевидно," -- зазначив він.
Adobe стверджує, що їх мета не полягає в заміні художників, а в інтеграції штучного інтелекту таким чином, щоб митці могли зосередитися на своєму творчому процесі. Водночас ці інструменти допомагатимуть уникати рутинних завдань, таких як зміна розмірів або маскування об'єктів.
Проте не всі постачальники програмного забезпечення для художників поділяють позицію Adobe. Власники популярного у дизайнерському середовищі додатку для iPad, Procreate, нещодавно оголосили про своє рішення не впроваджувати генеративний штучний інтелект у своїх продуктах, підкресливши, що ця технологія базується на запозиченнях.