Ризики акцій на круїзні квитки: чому експерти висловлюють занепокоєння
Найвидатніші круїзні судна, які нагадують справжні міста на воді, такі як Icon of the Seas та Mariner of the Seas. Джерело: https://www.instagram.com/_tomvoyage
Фахівці сектору річкових круїзів напередодні нового сезону кажуть про те, що ринок не повинен потрапити в ту саму "пастку знижок", що й минулого року. Підкреслюється, що "безглузді" угоди зашкодять як лініям, так і агентам.
За словами керуючого директора APT у Великій Британії та Європі Пола Мелініса, зниження цін під час сезону 2023 року було "екстремальним" і спричинило "небажаний ринок знижок". Водночас він попередив, що "значні обсяги" продажів знову обумовлені великими знижками, і сказав, що "занадто рано" для ліній так сильно знижувати ціни, пише Travel Weekly.
Одночасно Мелініс підкреслив ризики від тривалих значних знижок, зазначивши, що повторне зниження цін "означає, що ніхто не отримує вигоди". "Ми не можемо знову опинитися в цій пастці знижок, оскільки це шкодить усім", - підсумував він.
Він зазначив, що в даній ситуації круїзні компанії не генерують прибутку, агент втрачає свою комісію, а в більшості випадків клієнти, залучені за такою ціною, рідко повертаються.
Директор A-Rosa у Великій Британії та Ірландії Люсія Роу підкреслила важливість уникнення помилок минулого року. "Ми безсумнівно рухаємось у правильному напрямку в порівнянні з 2023 роком", - зазначила вона.
Одночасно експерти зазначають, що, незважаючи на те, що акції ведуть до зростання кількості бронювань, клієнти не готові його повторити за підвищеними тарифами. Суть проблеми полягає в тому, що, хоча подорож їм сподобалася, при спробі повторного бронювання вони стикаються з істотно вищими цінами, що відштовхує їх від цієї ідеї.
"Минулого літа у нас була пара саме в такому положенні, яка плавала минулого літа, але коли вони пішли перебронювати, і, незважаючи на їхній здоровий бюджет, вартість була втричі більшою за суму, яку вони заплатили, і вони не могли це зрозуміти, тому вони перейшли на океанські подорожі", - кажуть представники галузі.
Таким чином, експерти рекомендують річковим круїзним компаніям проявляти обережність у питаннях знижок. Хоча на ринку присутні акції, вони не стосуються пікових періодів, коли мандрівники активно прагнуть вирушити в подорож. Тому до цього аспекту варто підходити з обачністю.
Раніше, OBOZ.UA повідомляв, яку туристичну брехню можна зустріти в ТікТок.