"Ощадбанк" стягує комісію за невключені послуги: клієнти щомісяця втрачають кошти.
Українка висловила незадоволення "Ощадбанком" через регулярні зняття коштів за послугу, яку, за її словами, вона не активувала. Цю інформацію підтверджує її скарга на платформі Мінфін.
Клієнтка "Ощада" повідомила, що протягом року не активувала свою картку і не виконувала жодних фінансових транзакцій. Тим не менш, щомісяця з її рахунку зникали кошти.
"Найгірший банк з найгіршим сервісом. Вони крадуть гроші під приводом якогось смс-інформування, яке я навіть не підключала! Я не користувалася картою вже рік, і жодних транзакцій не виконувала", - зазначила клієнтка.
Згідно з її словами, протягом року банк щомісяця знімав по 10 гривень за послуги інформування, які насправді не надавались. Вона також зазначила, що в налаштуваннях обмежила повідомлення, залишивши їх лише для платежів, що перевищують 1000 гривень.
"У своїх налаштуваннях я активувала отримання сповіщень лише про платежі, що перевищують 1000 грн, і на цьому все. Сьогодні, заходячи в додаток, я виявила, що банк протягом усього року стягував з мене по 10 грн щомісяця. За що це? Я не отримувала жодних послуг, картою не користувалася, чому ви безпідставно забираєте мої гроші?" - висловила своє обурення українка.
Експерти Ощадбанку не надали відповіді на запит, але інші відвідувачі порталу пояснили клієнтці, що дії банку є цілком законними. Вартість за інформаційні послуги закладена в тарифах банку і стягується щомісяця.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв про ситуацію, коли 20 тисяч гривень просто зникли безслідно: "Ощадбанк" опинився в центрі скандалу через "втрачені" кошти, але виявляє мовчання.
Також наш портал повідомляв про важливі зміни, які стосуються всіх власників карток "Ощадбанку".
Також, інформаційний ресурс Знай інформував, що "Ощадбанк" оголосив про намір підвищити тарифи та комісійні збори: які затребувані послуги суттєво зростуть у ціні.