Танкери, що підпадають під санкції, все ще здійснюють транспортування російської нафти - Bloomberg.
Приблизно одна третина танкерів, які опинилися під захистом західних санкцій (США, Великобританії та Європейського Союзу), все ще займається перевезенням сирої нафти з Росії.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Bloomberg.
Не менше 21 з 72 танкерів, які отримали санкції від Управління контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC), Міністерства фінансів Великої Британії або Європейського Союзу у жовтні минулого року, здійснили завантаження 24 партій російської нафти.
Згідно з даними відстеження суден, зібраними Bloomberg, з липня цього року темпи, з якими танкери повертаються до роботи, зростають.
Щонайменше сім танкерів, які перебувають під санкціями, вже забрали свій нафтовий вантаж протягом перших десяти днів жовтня, тоді як у серпні та вересні йшлося лише про шість суден.
З квітня по липень цього року спостерігалася присутність лише одного танкера щомісяця.
Відзначається, що на початку танкери, які потрапили до "чорного списку", залишалися без діла. Жоден з підсанкційних суден не здійснював перевезення російської або будь-якої іншої нафти до квітня, що сталося через шість місяців після введення санкцій проти перших суден.
Проте пізніше, оскільки перші вантажі були успішно доставлені цими підсанкційними танкерами, їхнє використання різко зросло.
Найбільш дієвими виявилися санкції, введені Сполученими Штатами.
Лише шість вантажів були доставлені на чотирьох з 39 танкерів, які Вашингтон заніс до "чорного списку". Переважна більшість танкерів, що підпали під санкції OFAC, залишалася "недіяльною" з моменту введення обмежувальних заходів, і для деяких з них цей стан триває вже майже 11 місяців.
Серед інших випадків 50 кораблів отримали нові назви після введення санкцій, причому багато з них також змінили свої прапори одночасно.
Більшість вантажів з сирою російською нафтою прямували до китайських портів, але приблизно одна третина потрапляє до Індії.
Згідно з інформацією, наданою Укрінформом, російський "тіньовий флот" здійснює перевезення нафти через Фінську затоку, використовуючи танкери, які не придатні для морських рейсів.