За три місяці українці витрачають по 50 кубометрів: навіть при своєчасній подачі показників лічильника вони все ще переплачують "Нафтогазу".

Перехід різних регіонів "під крило" "Нафтогазу" викликає багато питань. У тому числі й питання нарахування спожитого газу.

Все більше українців помічають, що в рахунках від компанії з'являються незрозумілі суми.

Одна з клієнток газової компанії звернулася до "Нафтогазу" через офіційну сторінку. Жінка цікавиться, де можна здійснити коригування нарахованих кубометрів, оскільки вони не відповідають фактичним показникам.

Згідно з інформацією лічильника, між 27 січня та 31 серпня цього року було витрачено 6 кубометрів газу. Натомість, за даними веб-ресурсу, лише з 1 травня до серпня споживання становило 50 кубометрів. Всі показники передавалися вчасно. Споживачка вже зверталася до свого оператора газорозподільної мережі, але її перенаправили до "Нафтогазу", після чого виникло замкнене коло.

Представники газорозподільної компанії проінформували, що всі зобов'язання щодо нарахування покладені на облгаз. Тому жінці потрібно ще раз звернутися до них із відповідною заявою. Після цього оператор ГРМ зможе внести зміни в обсяг спожитого газу. Зміни в платіжках з’являться лише після того, як облгаз передасть відкориговані дані "Нафтогазу". Лише після цього фахівці проведуть перерахунок платежів за особовим рахунком клієнта, що відбудеться в наступному місяці після отримання відредагованих показників.

Нагадуємо, що українські споживачі отримають компенсацію за газ: постачальник зробив важливу заяву.

Раніше ми повідомляли, що готуйте не менше ніж 10 000 грн: "Нафтогаз" запропонував українцям оновити лічильники.

Related posts