Прогрес можна порівняти з чотирма місяцями навчання. Дослідження виявило, наскільки важливо залучення батьків у освітній процес.

Дослідження, проведене вченими з Британії показало, що активне залучення батьків до навчання школярів, позитивно впливає на їхню успішність. У середньому діти, чиї батьки брали участь у їхньому навчанні, показали прогрес, що дорівнює чотирьом додатковим місяцям навчання.

Результати дослідження "Teaching and Learning Toolkit" опублікували на сайті The Education Endowment Foundation - благодійної організаціяї, заснованої в 2011 році для підвищення рівня освіти найбідніших учнів англійських шкіл. Підходи до залучення батьків оцінювали в 10 країнах світу і скрізь було отримало майже однакові результати.

Автори пояснили, що мають на увазі загальне залучання батьків до підтримки дітей, наприклад у читанні або виконанні домашніх завдань, а також залучення безпосередньо до навчальної діяльності дітей.

Ефективність оцінювали в місяцях, що означає, скільки додаткового часу потрібно учневі для досягнення тих же результатів, які він би отримав, використовуючи конкретно визначений підхід.

Результати показали, що середня ефективність підходів, які включають залучення батьків, еквівалентна приблизно чотирьом додатковим місяцям навчання протягом року. Більшу користь такі підходи дають школярам з низькими попередніми досягненнями.

Зазвичай, вплив є значнішим для дітей дошкільного віку та учнів початкових класів.

Отже, участь батьків у навчальному процесі приносить дошкільникам перевагу у вигляді додаткових 5 місяців навчання, учням початкових класів - 4 місяці, а учням середньої школи - 2 місяці.

Додатково, активна участь батьків має значно більший вплив на розвиток навичок письма й читання, що еквівалентно додатковим 5 місяцям навчання, у порівнянні з математикою, де цей вплив дорівнює 3 місяцям.

Дослідники підкреслюють, що стимулювання батьків до активної участі в процесі виконання домашніх завдань може виглядати заманливо, проте навчальним закладам варто враховувати, чи володіють батьки необхідними знаннями та навичками, щоб дійсно підтримати своїх дітей, зокрема на етапі середньої освіти.

Як повідомляв OBOZ.UA, учителька з Києва зазначила, що для того, щоб школярі показували успіхи у навчанні і мали до цього мотивацію, уроків у школі буває замало. Батьки вдома мають теж займатися з дітьми, вболівати за навчальний процес дитини, хвалити її і працювати у тандемі з учителем.

Related posts