Volvo зменшила свої плани щодо обсягу продажів через низький рівень попиту.
Шведський автовиробник Volvo оголосив про зміну стратегії, наголосивши на пріоритеті захисту прибутковості замість збільшення обсягів продажів. Компанія прогнозує, що цього року обсяги реалізації зростуть лише на 8%, що значно нижче від раніше очікуваних 15%. "Попит на автомобілі продовжує знижуватися, і це вже відчувається в сегменті преміум-класу", — зазначили представники Volvo. Цей бренд, який належить корпорації Geely, уже зменшив свої прогнозні показники прибутку минулого місяця через нестабільність світової економіки та зростання тарифів на електромобілі, що виробляються в Китаї. Останнім часом інші автогіганти, такі як Volkswagen, Stellantis, Aston Martin, Mercedes-Benz і BMW, також переглянули свої очікування щодо прибутків.
У вересні шведська компанія приєдналася до зростаючого числа автогігантів, які зменшили свої плани щодо електромобілів, вирішивши не дотримуватися мети продажу виключно електричних автомобілів до кінця десятиліття. Виробник електричних SUV EX90 та EX30 повідомив, що може знадобитися зберегти деякі гібридні моделі в своєму асортименті у відповідь на уповільнення ринку акумуляторних електромобілів. Операційний прибуток Volvo в третьому кварталі перевищив прогнози завдяки високому попиту на їх акумуляторні моделі. Протягом цього періоду обсяги роздрібних продажів зросли на 3% і досягли 172,849 автомобілів, з яких 48% становили повністю електричні та гібридні моделі. Volvo також зазначила, що компанія адаптується до цінової політики в Китаї, що призвело до зниження обсягів продажів на найбільшому в світі автомобільному ринку. "Внутрішня ініціатива щодо підвищення ефективності витрат вже призвела до зменшення змінних витрат і залишатиметься в пріоритеті, і ми прискоримо дії в цьому напрямку," – зазначили представники Volvo.