Разом зі Стасом Бокланом оголошено дату виходу шоу "Хто бажає стати мільйонером".
На телеекрани знову виходить улюблене квіз-шоу "Хто бажає стати мільйонером?" У новому сезоні глядачів чекає 10 захоплюючих епізодів.
Шоу Хто хоче стати мільйонером, яке вперше вийшло на українські екрани 2021 року, повертається. У понеділок, 21 жовтня, о 19:00 на телеканалі ICTV2 легендарна студія прийме перших претендентів на виграш у новому сезоні. Аби отримати виграш, треба буде правильно відповісти на на 15 питань гри.
За словами авторів проєкту, другий сезон складатиметься з десяти епізодів. Їх можна буде дивитися щопонеділка о 19:00.
В ролі ведучого нового сезону виступив культовий актор та улюбленець багатьох українців Стас Боклан.
Що допомагає українцям витримувати труднощі в будь-яких обставинах? Це, безумовно, наша впевненість у собі та життєрадісний гумор, які дозволяють нам подолати всі бар'єри і страхи на шляху до досягнення мети. Я ціную це шоу, оскільки тут немає змагання: як ти, так і твій сусід у кріслі можуть вийти зі студії переможцями, отримавши чек на шість нулів. Мені приємно, що знову випала нагода стати провідником у досягненні заповітної мрії, -- поділився Стас Боклан.
Українська версія шоу "Хто хоче стати мільйонером" є адаптацією знаменитого британського телевізійного проекту "Who Wants to Be a Millionaire?", який дебютував у 1998 році. Британська програма досі залишається еталоном у жанрі телевізійних ігор і користується великою популярністю серед глядачів. Це квіз-шоу здобуло всесвітнє визнання – його адаптували в більш ніж 130 країнах, а сам формат став настільки популярним, що спровокував появу багатьох інших схожих програм на телебаченні.
Перший український сезон вийшов восени 2021-го. Тоді він зібрав перед екранами понад 10 млн українців.
Цікаво, що під час показу першого сезону шоу "Хто хоче стати мільйонером?" факти, пов’язані з питаннями програми, щопонеділка ставали найбільш запитуваними в Google в Україні.
"Ми раді усвідомлювати, що наше шоу для глядачів є не лише джерелом розваги, а й освітнім проєктом. Кожен з учасників отримує не тільки порцію емоцій та адреналіну, але й цікаві знання, які можуть стати темою для бесід з колегами та друзями. У зв'язку з цим, у другому сезоні ми підійшли до формування запитань для гри з ще більшим ентузіазмом. Крім того, значна частина запитань буде присвячена маловідомим та захоплюючим аспектам української культури — це наш внесок у її популяризацію," — зазначила генеральна продюсерка програмного відділу ICTV та ICTV2 Тетяна Гребенік.